frågor o svar

JAG BOR: linköping
JAG SOVER: när jag behöver
JAG BLIR GLAD AV: allt och alla som får mig glad :)
VEM KRAMADE DU SENAST: Mamma<3
VAD SA DU SENAST: kmr inte ihåg:P
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: beror väl helt på vad jag är ledsen eller arg över
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: kärlek
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: vid tolv
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: grattis mamma jag älskar dig<3
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nej
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: nåt skit,
KAN DU SPELA FOTBOLL: kan väl alla som kan röra sig
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Otto
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Ante
SENASTE PERSONEN SOM DU RINGDE TILL:  Ante
SENASTE PERSONEN SOM RINGDE DIG: Ante
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Mamma<3
SENASTE PERSONEN DU PUSSADE: Ante
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE/HÅNGLADE MED: Ante
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Ante
SENASTE MAT DU ÅT: korv och pommes med nån gurksås till
SENASTE FILMEN DU SÅG: hmm?
SENASTE MEST SPELADE LÅT: Eddie Meduza-mera brännvin
SENASTE TANKEN VAR OM: om man ska festa och andra saker.
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: hemligt
DITT LIV MED ETT ORD: älskar:)
VAD DRACK DU SENAST: mjölk
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: softa,
OM DU FICK EN ÖL JUST NU, VILKEN SORT: ingen tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0