så jävla trött!!

är så jävla trött på allting som har med kärlek,kompisar att göra! vad fan e problemet egentligen??!! om man har en så kallad "pojkvän" så ska man inte springa omkring och prata skit om mig eller vårat sexliv?!? hur sjuka kan folk va egentligen??! tänk om jag skulle gå omkring och bete mig som en skit och prata och hålla på o snacka en massa skit ?!? skulle nog tro så att det inte vore så kul!! Folk har för fan inget att göra om vissa privata saker!! Har en så jävla otrogen kille så det inte e sant men här går man omrking och blir anklagad jämt för ingenting, INGENTING!! jag lovar jag ska med va otrogen lovar vänta bara. att ens kunna trycka ner en oskyldig person...sjukt..DRA ÅT HELVETE FUCKERS!!







Johanski har kommit hem nu :) !!<3 saknat dig bäbä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0