frågor.

JAG BOR: linköping
JAG SOVER: när jag behöver
JAG BLIR GLAD AV: min familj och äkta vänner
VEM KRAMADE DU SENAST: Ante
VAD SA DU SENAST: jävla retarted
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: ingen typ,håller de mesta för mig själv.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: närhet och tröst,kärlek
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 11 ungefär
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: bäbä
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nej
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nej,andarna kanske
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: två och en halv män
KAN DU SPELA FOTBOLL: kan väl alla som kan röra sig
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Ante
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Ante
SENASTE PERSONEN SOM DU RINGDE TILL:  Ante
SENASTE PERSONEN SOM RINGDE DIG: Elvira
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Mamma<3
SENASTE PERSONEN DU PUSSADE: Ante
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE/HÅNGLADE MED: lAnte
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Ante
SENASTE MAT DU ÅT: köttfärssås och pasta
SENASTE FILMEN DU SÅG: en film på tv3
SENASTE MEST SPELADE LÅT: ingen speciell
SENASTE TANKEN VAR OM: inget speciellt
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: Ante?
DITT LIV MED ETT ORD: älskar:)
VAD DRACK DU SENAST: redbull:D
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: vet inte,vänta pengar,handla
OM DU FICK EN ÖL JUST NU, VILKEN SORT: ingen alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0